Senderisme

Conèixer la Terra Alta és fer senderisme per camins que respiren història d’ibers i romans, per paisatges escenaris de la Batalla de l’Ebre, per sendes agrestes que uneixen Catedrals del Vi, per camps de vinya i oliveres que us transportaran a altres temps. Un tast de la nostra terra, descobriu la Terra Alta fent senderisme per comprendre la seva història i arrodoniu-ho amb una de les moltes propostes enoturístiques i oleoturístiques que trobareu als seus pobles!

Resize the map
12 Resultat(s)
Refine Search
Tipologia
Pobles

La Ruta de la Pau és un itinerari circular que utilitza la senyalització dels GR i dels PR existents a la comarca per realitzar un recorregut que lliga la majoria de punts que van tenir una significació amb la Batalla de l´Ebre.…

L’itinerari recorre tota la Serra de Cavalls, testimoni de la cruent Batalla de l’Ebre, especialment en aquestes contrades, on s’observa tota una línia de trinxeres excavades a la roca.…

L’itinerari transcorre per aquest racó boscós a l’esquerra del riu dels Estrets. L’alzinar, ric en espècies submediterrànies com l’auró…

Cruïlla de les Eres. Trencall de la pista d’accés al Mas de la Franqueta amb la pista forestal de les Roques de Benet.…

La ruta parteix des de davant del Celler Cooperatiu del Pinell de Brai. S’accedeix a la població per la carretera C-43…

Bot, estació de l'antiga línia de ferrocarril actualment reconvertida en Via Verda de la Terra Alta. Se surt pel carril bici cap a l'esquerra en direcció E.…

Des de lo corral d’Arnes anirem a buscar la pista que du als Estrets. Haurem de desviar-nos per una petita pista de terra (marques de PR i d’Estels) que al final es transforma en senda i ens porta fins els Estrets.…

Monument als Forestals. Es va cap al S per la pista que passa el mas dels Ateos i la seva zona d’acampada i en poca estona s’arriba al mas de la Franqueta.…

Àrea recreativa de la Franqueta. Se surt per la pista que es dirigeix a llevant seguint el riu dels Estrets, que es mantindrà a la dreta (indicacions de la Ruta Picasso, mas del Quiquet i Àrea Interpretativa de la Marbrera).…

Es volta l'ajuntament cap al S i, passant per davant de les escoles, que es deixen a mà dreta (O), s'agafa la pista asfaltada que se'n va recte cap al SE en direcció als Ports, on destaquen les espectaculars Roques de Benet.…

Àrea recreativa de la Franqueta. A la vora del riu dels Estrets i a l’ombra de grans xops, trobem l’àrea recreativa equipada amb taules i bancs de pedra i una font.…